OUDERS ONTDEKKEN HET MOOIE VAN VERSCHIL

De openbare Daltonschool van Dongen en omgeving

Als enige openbare Daltonschool in Dongen onderscheidt OBS Westerkim zich van andere basisscholen in de omgeving. Naast onze Daltonvisie is er ook veel aandacht voor verschillende culturen, achtergronden een maatschappelijke visies. Deze twee speerpunten zijn de kracht van OBS Westerkim. Kinderen maken al vroeg kennis met onderlinge verschillen en overeenkomsten die zeer waardevol zijn. OBS Westerkim is daarom voor ouders en kinderen uit de gemeente Dongen maar ook de omringende dorpen een aantrekkelijk alternatief en prima bereikbaar.

Leerlingen uit buurgemeenten zijn van harte welkom

Gelegen in de wijk Dongen West is de school gemakkelijk op de fiets, met auto en met het openbaar vervoer te bereiken vanuit Klein-Dongen, Dongen-Vaart, Oosteind, ’s Gravenmoer en Oosterhout.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen en wilt u meer informatie? Bel 0162 31 38 36 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Petra van Bergeijk (directeur) geeft u graag een rondleiding en vertelt u alles over OBS Westerkim en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier

OBS Westerkim is onderdeel van Stichting Bravoo